יום ראשון, 8 ביוני 2014

יום כיף בתל אביב

יש לכם סוף שבוע פנוי לחלוטין ממחוייבויות, והחלטתם לבלות אותו בתל-אביב? אתם מגיעים מהצפון הרחוק, ואינכם מכירים את העיר? כל האפשרויות שטומנת בחובה העיר שאף פעם לא הולכת לישון במאמר שלפניכם

 יעוץ זוגי בתל אביב
כך תוכלו למלא את סוף השבוע התל-אביבי שלכם בשלל פעילויות
היא  העיר השניה בגדולה בארץ מבחינת אוכלוסייה, היא שוכנת לחופו של הים התיכון, היא עיר מטרופולין המווה מרכז תרבות,מגשר במרכז, מסחר, כלכלה ופוליטיקה והיא אחת מהערים המתויירות ביותר בארץ – כל אלה הופכים את תל-אביב ליעד אידיאלי לבלות בו את סוף השבוע. אז כיצד תוכלו למלא את השבת התל-אביבית שלכם בתוכן? בקלות. אחרי ארוחת הבוקר המפנקת שתאכלו בבית המלון, תוכלו לפתוח את הבוקר על שפת הים. אין כמו מים ושמש כדי להזרים אנרגיות חיוביות ולהתחיל את הבוקר ברגל ימין. אם בא לכם להרגיש שאתם בחו"ל, סעו לאזור נווה צדק, שהוא פנינה תל-אביבית של ממש. הסמטאות של נווה צדק הן ציוריות וקסומות, ונראות כמו רחובות טיפוסיים באירופה. אם אתם מחפשים הרפתקאות יותר אינטלקטואליות תוכלו לסייר באחד מהמוזיאונים הרבים שיש לעיר להציע, ואם דווקא מתחשק לכם לנקות את הראש ולא לחשוב יותר מידי תוכלו לקפוץ לאזור דיזינגוף, שהוא מעוז התל-אביביות, ולסיים את הערב עם הקרנה של אחד הסרטים שיצאו לאחרונה לאקרנים.
חיי לילה בתל-אביב
אם אתם אוהבים חיי לילה ופריקים של מסיבות, תוכלו להתוודע אל סצנת המועדונים והברים בעיר שהיא בהחלט מכובדת, ולפנק את עצמיכם בקוקטייל טוב באחד מהפאבים הפופולאריים בעיר.
,

2 תגובות:

  1. פוסט חמוד תודה :)

    השבמחק
  2. כן נכון אני חולה על תל אביב אין על העיר הזאת תמיד הכול חיי ונושם שם יש תעסוקה ים בילוים בקצרה עיר שווה :)

    השבמחק