יום שני, 23 ביוני 2014

עיצוב מוצרים

עיצוב מוצרים משפיע על מכירות המוצר בשוק
בתור צרכנים אתם בוודאי שמים לב שיש לא מעט דברים שגורמים לכם לרכוש דווקא מוצר מסוים ולא מוצר אחר מאותו סוג, ואין ספק שחלק ממה שמשפיע זה עיצוב המוצרים . כאשר מוצר נראה מעוצב יותר, מושקע יותר ואלגנטי יותר, זה יכול להשפיע על הצרכנים לקנות אותו בהיקף גדול יותר, ולכן בתהליך של ייצור מוצר אי אפשר לוותר על העיצוב.

לעוד מידע בויקיפדיה 



אל מי צריך לפנות?
עיצוב מוצרים זה תחום מקצועי ביותר, ולכן במידה וגם אתם עסוקים היום בייצור המוצר שתכננתם וחשבתם עליו, כדאי לכם לפנות אל מעצב מוצרים מקצועי. מדובר על תחום שנעשים בו תארים אקדמאים בכל העולם, ולכן מעבר לכך שאתם צריכים לפנות אל מעצב מוצרים שאתם אוהבים את הסגנון שלו, כדאי שהוא גם יהיה מלומד ובעל ידע בתחום. אין ספק שעיצוב המוצר ישפיע באופן ישיר לא רק על המכירה שלו אלא גם על האיכות שלו, ולכן פעמים רבות נאמר שהמעצב של המוצר הוא זה שלמעשה יקבע את גורלו ואת רמת ההצלחה של המוצר בשוק. משמעות הדברים היא שכדאי לבחור מעצב מומחה ולא לעשות פשרות בנושא הזה.
תיוגים:" הגברת לחץ מים
עיצוב ופרקטיות

כשמדברים על עיצוב מוצרים product design באנגלית ועל המכירות של המוצר בשוק, צריך לקחת בחשבון לא רק את היופי אלא גם את הפרקטיות, כי מוצר שאינו מעוצב בצורה חכמה הוא מוצר שלא יצליח בשוק. הפרקטיות צריכה לכלול בתוכה את הגודל, את המחיר ועוד הרבה נתונים אחרים, ולכן פנייה אל מעצב מומחה ומנוסה זו הדרך הנכונה להצליח. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה